Hogyan működik a visszaküldés: Magyarország?
A visszaküldéshez kérjük, töltse ki a következő nyomtatványt itt. Ön e-mailben megkapja a szállítási címkét, valamint további információkat arról, hogyan kell eljárnia a termék visszaküldését illetően. A visszaküldés az Ön számára természetesen ingyenes.
A termék visszaküldése esetén, kérjük, vegye figyelembe a következőket:
- Kérje el a postai igazolást és mindaddig őrizze meg, amíg meg nem kapja a visszatérítést vagy a csere terméket.
- A visszaküldött termékeket a raktárunkba való beérkezéstől számított 5 munkanapon belül (szombat és vasárnap kivételével) dolgozzuk fel.
- Az árut megfelelő gondossággal csomagolja be, hogy a termék a szállítás során ne sérüljön meg.
- Az elektronikus készülékeket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, a szállítás során keletkező esetleges károsodás /sérülés elkerülése érdekében.
- Azon áruk esetében, amelyeket szállítmányozó céggel kell visszajuttatni, a visszaküldés költsége Önt terheli.
Mit lehet visszaküldeni?
A megérkezett árut 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti. Ez a határidő 16 nappal meg is hosszabbítható, így a visszaküldésre 30 nap áll rendelkezésre.
Fontos, hogy a visszaküldés esetén az eredeti csomagolást nem szabad felbontani, a terméket eredeti (original) állapotban kell visszaküldeni.
Kérjük adjon egyértelmű magyarázatot a visszaküldés okáról (Visszaküldési nyomtatvány) és írja be a következő adatokat: név, cím, rendelés száma.
Az elállással / visszavonással kapcsolatos konkrét jogi információkat itt találja.
Hogyan kapom vissza a pénzemet?
Amint a visszaküldött áru szabályszerűen és a 30 napos visszaküldési határidőn belül megérkezik hozzánk, az összeget néhány munkanapon belül visszautaljuk az eredetileg kiválasztott fizetési móddal. Kívánságára alternatív megoldásként szívesen kiállítunk egy vásárlási utalványt.
A visszaküldés feldolgozását követően a visszaigazolást és jóváírást e-mailben küldjük el Önnek.
Ha van még kérdése, kérjük, forduljon hozzánk bármikor.